9 Ağustos 2012 Perşembe

Teobook Kesin Kazanç

                                teobook.com

Bunları istiyor musunuz ?

Teobook size özellikle Türkçe internet sitelerini doğru kullarak internetten sürekli olarak para kazanmayı öğretir.
Alttaki videoda XTicaret isimli Affiliate Marketing Sitesinden elde edilen kazanç gösterilir.

 

Bu sitede internetten para kazanmak isteyen girişimciler için hazırlanan affiliate marketing odaklı eğitim seti ve paylaşım platformu tanıtılır.
Amacınız online kazanç yöntemlerini öğrenmek ve kendi internet işinizi kurup para kazanmaya başlamak ise sitemizi inceleyebilirsiniz.

Alttaki videoda Plimus isimli Affiliate Marketing Sitesinden elde edilen kazanç gösterilir.

Teobook nasıl ortaya çıktı? ..

90'lı yıllardan beri internetten para kazanmak adına denemediği yöntem kalmamış bir internet girişimcisiyim.
Hal böyle olunca internette nelerin kazandırdığınınelerin boşa zaman kaybı olduğunu ve kazandıran yöntemlerin nasıl
en etkili şekilde kullanıldığını,reklam vermedensermaye koymadanriske girmeden nasıl kazanılacağını çok iyi öğrendim.
Acemilik dönemlerini atlatalı yıllar oldu.

Mayıs 2010'dan beri de ClickBankers.com adresindeki blogda bu tarz konularda tavsiyeler veriyorum. Web
sitemin Facebook hayranları 1700'ü aşınca ve takipçilerimden ısrarla bireysel eğitim talebi almaya başlayınca bir
eğitim programı hazırlama konusu gündeme geldi.

Böylece 4 Eylül 2010 tarihinde Clickbankers.com' a yazdığım yazıda kendi eğitim setimi hazırladığımı duyurdum.
Bu yazıma bir gece içinde 100'den fazla yorum aldım ve bu yorumlardan da cesaretle çalışmalarımı hızlandırdım. 
Yaklaşık 2 aylık bir çalışma ile teobook eğitim setini ortaya çıkardım ve önce ücretsiz olarak takipçilerimden bazılarını
kaydederek yorumlarını aldım. Yorumların hepsi çok olumlu olunca da eğitim setini resmi olarak yayınladım.
4 Eylül 2011'de , yani Teobook ortaya çıktıktan tam 1 yıl sonra eğitim sitesini yeniden güncelleyerek v2 versiyonu için çalışmalara başladık. Yeni kazanç fırsatlarını ve pazarlama yöntemlerini de Teobook V2'ye ekledik.
17 Ekim 2011 tarihinde Teobook V2 hazır oldu ve eski üyelerimizin de hizmetine sunuldu. Teobook'da yapılan değişiklikleri şuradaki yazımda yayınladım.
Bugün Teobook V2 alarak Clickbankers Forumuna ve daha bir çok bonus ürüne bedava sahip olabilirsiniz. İlgileniyorsanız lütfen sitenin devamını inceleyiniz.

 

Nasıl para kazanılır?


Bu soruların cevabını bir resimle açıklamak istedim. Resimde belirli bir dönemdeki kazanç ekranımın bir kısmının görüntüsünü kullandım.

Siz de bu yöntem ile kazanç elde etmeye başladığınız da bu ve buna benzer platformlarda hesap açacaksınız ve kazancınızı 24 saat takip edebileceksiniz. 

Kazancınızı kullandığınız sitelere göre 15 günde 1 veya ayda bir banka hesabınıza alabilirsiniz.

Gördüğünüz gibi ürün olmadan, sorumluluk olmadan, satıcı veya alıcıyı bile görmeden inanılmaz kazançlar sağlamak mümkün..

Tüm bunların nasıl yapıldığını teobook eğitim seti ile öğreneceksiniz.

Çok fazla kazanmak mümkün mü?


Bazen işler o kadar yolunda gider ki birkaç saat içinde çok güzel kazançlar sağlayabilirsiniz.
Sisteminiz olgunlaştıkça kazancınız da artacaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder